Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał A2

PHILIPS
0
3
VS
(16:20, 10:20, 17:20)
CBRE
Raport meczowy
16/48 ATAK 31/63
6 BLOK 7
4/44 SERWIS 5/60
17 BŁ. PRZECIWNIKA 17
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 15.5 SR 3 PKT/SR 5.17
ATAK 13 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

59.09

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Jasiński

CBRE


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Michał Fitrzyk

CBRE


SERWIS 1/4 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Michał Fitrzyk

CBRE


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

72.73

PERF%

27.27

WYD%

63.64

SKUT%

72.73
OBRONA

Michał Fitrzyk

CBRE


OBRONA 3 SR 2
OBRONA/SR 1.5 ∑O 4
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 10 3 7 0 4 2 3 2 0 1 3 3 2 0 6 2 2 1 55 0 1 0
Łukasz Witaszewski 6 3 4 0 6 1 1 2 0 0 0 4 1 2 7 1 5 0 60 13 2 0
Mikołaj Wielgus 6 3 3 1 2 3 2 2 0 1 1 3 1 2 2 2 1 0 57 29 4 0
Konrad Krawczyk 4 3 2 0 3 1 3 0 0 2 0 8 1 1 1 0 1 1 50 25 1 0
Julia Gregorowicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 1 3 5 2 0 1 73 27 3 0
Przemysław Jonak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0 0 2 0 0 2 50 0 2 2
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 15.5 3 13 3 3 1 2 2 1 0 1 4 3 2 0 0 0 0 100 100 2 0
Bartek Kapturski 7 3 4 0 2 1 1 1 0 2 1 3 2 2 6 1 2 1 67 17 4 0
Michał Fitrzyk 6 2 3 0 2 0 1 2 0 1 0 2 1 0 3 0 2 1 50 0 3 1
Mateusz Siara 5.5 3 4 0 1 0 3 0 1 1 1 8 2 0 3 2 1 1 43 0 3 0
Maciej Kałwa 4 2 4 0 3 3 1 0 0 0 0 3 0 0 1 2 0 1 25 0 2 0
Grzegorz Urmanowski 4 2 3 1 2 1 0 1 0 0 2 2 0 0 3 2 1 0 50 0 0 0
Joanna Grabowska 1 2 0 1 0 0 0 0 0 1 3 15 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Joanna Mieloch 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)