Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B2

COLLEGIUM CIVITAS
3
0
VS
(20:10, 20:18, 20:18)
STEPSTONE
Raport meczowy
26/68 ATAK 13/60
4 BLOK 5
7/58 SERWIS 6/48
23 BŁ. PRZECIWNIKA 22
60 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Antoni Pyzel

COLLEGIUM CIVITAS


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 9 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

47.37

SERWIS%

28.57
ATAK

Andrzej Zubrzycki

COLLEGIUM CIVITAS


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 24

ATAK%

50
SERWIS

Michał Sarnecki

STEPSTONE


SERWIS 5/14 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

42.86

WYD%

21.43

SKUT%

35.71
BLOK

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Aleksandra Witkowska

COLLEGIUM CIVITAS


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Stefan Michałowicz

COLLEGIUM CIVITAS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
COLLEGIUM CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Antoni Pyzel 15 3 9 1 5 2 2 2 0 4 3 3 4 0 6 2 1 1 60 0 3 3
Andrzej Zubrzycki 13 3 12 4 5 1 2 1 0 0 0 10 1 1 2 1 0 0 75 25 0 0
Bohdan Kurstyn 5 3 2 0 3 0 1 0 0 3 1 9 2 2 3 2 0 2 56 22 2 0
Stefan Michałowicz 3 3 3 2 5 2 3 0 0 0 0 3 1 3 0 1 0 0 75 75 4 1
Aleksandra Witkowska 1 3 0 0 1 0 1 1 0 0 1 6 0 1 3 1 0 0 80 20 3 0
Nikodem Ćwikła 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 3 4 1 1 3 0 3 25 13 1 1
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 10 3 4 2 5 2 3 1 0 5 1 6 2 1 5 2 3 0 55 9 0 0
Adrian Wieczorek 8.5 3 6 3 8 1 1 2 1 0 0 4 1 0 7 1 0 1 78 0 1 3
Marek Charkiewicz 3 3 1 1 8 1 1 1 0 1 0 7 2 2 1 1 0 1 60 40 1 0
Aleksandra Zmuda 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 2 2 3 1 0 50 25 1 2
Witold Tkaczyk 1 3 1 0 3 0 1 0 0 0 0 8 0 1 2 1 0 4 38 13 1 0
Krzysztof Liszewski 0.5 3 0 1 5 0 1 0 1 0 0 4 2 0 2 1 1 1 40 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)