Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o V m.

UNIWERSYTET CIVITAS
3
0
VS
(20:15, 20:16, 20:9)
PORR
Raport meczowy
4/10 ATAK 16/64
1 BLOK 0
1/14 SERWIS 1/42
54 BŁ. PRZECIWNIKA 23
60 SUMA 40

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Rólczyński

PORR


PKT 7 SR 3 PKT/SR 2.33
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

25

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Szafarzyński

PORR


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Andrzej Dropiewski

PORR


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Bohdan Kustryn

UNIWERSYTET CIVITAS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jarosław Byszewski

PORR


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

44.44

PERF%

0

WYD%

44.44

SKUT%

44.44
OBRONA

Adam Rólczyński

PORR


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 3 3 2 1 1 0 0 50 4 0 0 1 0 5 2 1 1 5 0 0 29 14 3 0
Bohdan Kustryn 3 3 2 1 1 0 2 33 6 1 0 0 0 3 3 0 1 5 0 0 17 0 4 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 7 3 7 2 11 2 6 25 28 0 0 0 0 4 2 0 2 5 0 3 20 0 6 1
Maciej Szafarzyński 3 3 3 0 0 0 1 75 4 0 0 0 1 4 1 1 4 4 2 1 42 8 5 1
Krzysztof Zawada 3 3 3 1 4 0 3 27 11 0 0 0 0 9 0 0 3 1 1 2 43 0 5 0
Jarosław Byszewski 3 3 3 0 7 0 1 27 11 0 0 0 0 3 3 0 4 5 0 0 44 0 2 0
Andrzej Dropiewski 1 3 0 1 7 0 2 0 10 0 0 1 0 6 0 0 1 8 1 0 10 0 2 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)