Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o III m.

PHILIPS
3
1
VS
(20:8, 20:14, 16:20, 20:13)
GWW
Raport meczowy
44/80 ATAK 25/83
5 BLOK 2
7/75 SERWIS 2/56
20 BŁ. PRZECIWNIKA 26
76 SUMA 55

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 21 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

63.64

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


ATAK 21 SR 4
ATAK/SR 5.25 ∑A 33

ATAK%

63.64
SERWIS

Maciej Kuć

PHILIPS


SERWIS 5/17 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

35.29

WYD%

11.76

SKUT%

29.41
BLOK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

78.57

SKUT%

85.71
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 14 SR 4
OBRONA/SR 3.5 ∑O 14
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Witaszewski 22 4 21 2 6 1 3 1 0 0 3 7 2 0 12 1 0 1 86 0 3 0
Łukasz Mosiej 18.5 4 15 3 4 1 7 3 1 0 0 14 0 2 9 4 2 0 65 12 14 0
Maciej Kuć 13.5 4 8 1 2 0 2 0 1 5 1 8 3 0 3 0 0 0 100 0 9 1
Przemysław Jonak 2 4 0 0 1 0 0 0 0 2 1 11 3 1 0 4 1 1 14 14 7 1
Julia Gregorowicz 0 4 0 1 1 0 1 0 0 0 2 13 0 0 7 1 2 0 70 0 7 0
GWW
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Kasprzyk 14 4 12 2 6 3 3 1 0 1 1 14 0 1 9 7 2 5 42 4 1 2
Kamil Szczęsny 9 4 9 2 10 0 1 0 0 0 2 6 1 0 2 1 1 1 40 0 2 2
Jakub Jagiełło 3 3 1 2 5 1 0 1 0 1 0 5 2 0 9 2 0 0 82 0 3 0
Karolina Pigłowska 2 4 2 0 1 0 0 0 0 0 2 6 1 0 5 4 1 0 50 0 4 0
Maciej Grzesiuk 1 4 1 1 15 0 2 0 0 0 0 7 0 0 1 3 0 0 25 0 1 0
Andrzej Ladziński 0 4 0 0 1 1 1 0 0 0 0 4 1 0 5 2 3 1 45 0 3 1
Krzysztof Czekaj 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 0 0 0 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)