Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

COLLEGIUM CIVITAS
3
1
VS
(14:20, 20:17, 20:5, 20:17)
PLL LOT II
Raport meczowy
34/85 ATAK 28/77
3 BLOK 4
11/73 SERWIS 10/60
26 BŁ. PRZECIWNIKA 17
74 SUMA 59

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

COLLEGIUM CIVITAS


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

53.57

SERWIS%

21.43
ATAK

Andrzej Zubrzycki

COLLEGIUM CIVITAS


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 28

ATAK%

53.57
SERWIS

Dominik Sztyrak

PLL LOT II


SERWIS 7/25 SR 4
SERWIS/SR 1.75

TR%

36

WYD%

20

SKUT%

28
BLOK

Piotr Ozga

PLL LOT II


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

COLLEGIUM CIVITAS


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Piotr Ozga

PLL LOT II


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
COLLEGIUM CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 19 4 15 0 10 1 2 1 0 3 4 6 1 4 2 2 0 0 75 50 3 2
Marcin Solarski 16 4 10 5 9 1 3 1 0 5 10 11 0 3 2 4 1 0 50 30 3 0
Nikodem Ćwikła 7 4 7 4 10 2 2 0 0 0 1 3 2 2 0 5 0 2 22 22 2 1
Stefan Michałowicz 4 4 1 0 1 0 1 1 0 2 2 7 0 3 3 1 0 2 67 33 2 0
Jarek Sadowski 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 4 1 0 2 3 0 5 20 0 2 2
Natalia Dubyk 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 7 1 1 0 4 1 1 14 14 0 2
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Szymon Ślęzak 14 4 11 4 9 1 7 2 0 1 3 4 1 2 3 3 0 2 50 20 2 1
Dominik Sztyrak 13 4 6 3 6 1 1 0 0 7 2 14 2 2 2 2 1 2 44 22 3 0
Piotr Ozga 12 4 10 5 4 0 0 2 0 0 1 3 2 7 2 11 3 3 35 27 6 2
Bartłomiej Szumert 3 4 1 2 4 1 1 0 0 2 5 5 2 2 3 4 2 1 42 17 1 1
Ewa Górzyńska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 0 3 1 3 1 1 44 33 0 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)