Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
0
3
VS
(13:20, 19:21, 9:20)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
19/74 ATAK 23/68
1 BLOK 4
3/43 SERWIS 4/58
18 BŁ. PRZECIWNIKA 30
41 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

47.06

SERWIS%

12.5
ATAK

Paweł Kalisz

PORR


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 8

ATAK%

50
SERWIS

Krzysztof Zawada

PORR


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Michał Łepkowski

DEUTSCHE BANK


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Andrzej Dropiewski

PORR


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

77.78

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Paweł Kalisz

PORR


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 6.5 3 6 3 2 2 5 0 1 0 1 4 1 8 3 3 0 1 73 53 1 3
Adam Rólczyński 5.5 3 5 2 6 1 8 0 1 0 1 4 0 2 1 6 0 0 33 22 1 0
Paweł Kalisz 4 3 4 1 2 0 1 0 0 0 1 5 0 4 0 2 1 2 44 44 4 2
Andrzej Dropiewski 4 3 3 2 6 0 5 0 0 1 3 6 1 7 0 2 0 0 78 78 1 1
Krzysztof Zawada 3 3 1 2 4 1 2 0 0 2 0 8 0 2 3 3 0 0 63 25 3 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Paulewicz 9 3 8 1 6 1 1 0 0 1 0 5 2 2 1 0 1 0 75 50 1 1
Paweł Skwarek 9 3 7 3 5 0 6 1 0 1 2 7 1 3 0 7 0 0 30 30 3 3
Kamil Miklewicz 7 3 5 1 4 0 2 0 0 2 1 11 1 5 0 1 0 1 71 71 3 0
Michał Łepkowski 4 3 1 3 11 0 1 3 0 0 0 6 0 2 1 3 0 0 50 33 0 3
Bartosz Gruszecki 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 2 4 1 1 2 60 20 0 0
Anna Mróz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 11 1 2 0 0 0 0 100 100 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)