Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PORR
0
3
VS
(18:20, 17:20, 16:20)
PLL LOT II
Raport meczowy
17/66 ATAK 21/85
3 BLOK 7
2/53 SERWIS 7/58
29 BŁ. PRZECIWNIKA 25
51 SUMA 60
26

ATAK%

4

SERWIS%

25

ATAK%

12

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Mazur

PLL LOT II


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 9 BLOK 5 SERWIS 1

ATAK%

39.13

SERWIS%

25
ATAK

Bartłomiej Szumert

PLL LOT II


ATAK 2 SR 3
ATAK/SR 0.67 ∑A 4

ATAK%

50
SERWIS

Michał Mazur

PLL LOT II


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

25

WYD%

-25

SKUT%

25
BLOK

Michał Mazur

PLL LOT II


BLOK 5 B1 5
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Michał Mazur

PLL LOT II


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

61.54

PERF%

7.69

WYD%

61.54

SKUT%

61.54
OBRONA

Bartłomiej Szumert

PLL LOT II


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Dropiewski 9 3 7 2 5 0 5 0 0 2 0 8 0 2 3 3 1 0 56 22 2 1
Michał Pawlik 9 3 8 1 5 1 1 1 0 0 1 6 2 1 3 5 2 1 33 8 2 1
Adam Rólczyński 2.5 3 1 1 13 5 2 1 1 0 1 4 1 0 0 3 1 0 0 0 2 2
Krzysztof Zawada 1 3 1 0 3 1 1 0 0 0 2 13 0 2 1 5 1 4 23 15 3 1
Milena Olszewska 0.5 3 0 1 1 0 0 0 1 0 0 7 2 1 0 0 1 1 33 33 3 2
Paweł Kalisz 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 4 0 0 3 3 4 1 27 0 2 1
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Mazur 15 3 9 2 8 1 3 5 0 1 0 1 2 1 7 5 0 0 62 8 2 0
Michał Gruszczyński 10 3 6 3 7 1 5 1 0 3 4 8 2 4 3 5 0 0 58 33 2 1
Bartłomiej Szumert 3 3 2 1 0 0 1 0 0 1 1 9 1 1 1 2 0 1 40 20 3 0
Dominik Sztyrak 3 3 2 3 6 0 5 1 0 0 3 7 0 1 1 1 1 0 50 25 1 0
Konrad Kryszczuk 2 3 2 1 4 1 1 0 0 0 0 3 1 2 3 3 1 1 50 20 0 2
Lidiia Dernova 2 3 0 0 7 0 4 0 0 2 2 7 0 0 1 2 1 0 25 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)