Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PORR
2
3
VS
(12:20, 20:14, 7:20, 21:20, 9:15)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
22/86 ATAK 8/25
4 BLOK 1
5/69 SERWIS 3/38
38 BŁ. PRZECIWNIKA 77
69 SUMA 89

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bohdan Kustryn

UNIWERSYTET CIVITAS


PKT 7 SR 4 PKT/SR 1.75
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

35.29

SERWIS%

9.09
ATAK

Andrzej Dropiewski

PORR


ATAK 7 SR 5
ATAK/SR 1.4 ∑A 17

ATAK%

41.18
SERWIS

Milena Olszewska

PORR


SERWIS 2/16 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

12.5

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Adam Rólczyński

PORR


BLOK 1.5 B1 1
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Adam Rólczyński

PORR


∑P 5 SR 5
∑P/SR 1

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 5
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Dropiewski 8.5 5 7 3 5 0 2 41 17 0 1 1 2 11 0 2 6 4 2 4 44 11 4 1
Adam Rólczyński 6.5 5 5 4 14 1 4 18 28 1 1 0 0 4 3 2 2 1 0 0 80 40 3 1
Michał Pawlik 5.5 5 4 3 2 1 2 33 12 0 1 1 0 7 3 1 7 6 4 1 42 5 1 2
Jarosław Byszewski 4.5 5 2 1 1 0 1 40 5 1 1 1 0 9 2 1 3 13 0 2 21 5 2 1
Krzysztof Zawada 4 5 4 2 7 1 3 24 17 0 0 0 0 9 0 1 2 1 0 1 60 20 1 2
Milena Olszewska 2 5 0 1 3 2 1 0 7 0 0 2 0 12 2 0 0 3 1 2 0 0 1 0
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bohdan Kustryn 7 4 6 2 5 1 3 35 17 0 0 1 0 7 3 3 6 3 0 0 75 25 1 1
Nikodem Ćwikła 5 5 2 0 2 0 1 40 5 1 0 2 1 16 3 0 3 6 0 0 33 0 2 1
Valeriia Ksenita 0 2 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Natalia Dubyk 0 2 0 1 1 0 0 0 2 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)