Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DANONE
0
3
VS
(16:20, 11:20, 13:20)
PLL LOT II
Raport meczowy
13/38 ATAK 23/50
2 BLOK 1
7/41 SERWIS 9/59
18 BŁ. PRZECIWNIKA 27
40 SUMA 60
34

ATAK%

17

SERWIS%

46

ATAK%

15

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Mazur

PLL LOT II


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 8

ATAK%

39.13

SERWIS%

44.44
ATAK

Piotr Zagaja

PLL LOT II


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Michał Mazur

PLL LOT II


SERWIS 8/18 SR 3
SERWIS/SR 2.67

TR%

50

WYD%

44.44

SKUT%

44.44
BLOK

Piotr Zagaja

PLL LOT II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Mazur

PLL LOT II


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

37.5

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Maciej Bułatowicz

DANONE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
DANONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Pacak 13 3 10 0 5 0 0 1 0 2 0 0 4 0 2 0 1 1 50 0 0 0
Patrycja Kaniewska-Marynicz 4 3 1 0 2 0 1 0 0 3 0 7 1 0 4 6 0 0 40 0 0 1
Michał Miksztal 2 3 1 0 4 0 1 0 0 1 0 6 0 0 4 6 1 2 31 0 0 1
Maciej Bułatowicz 2 3 1 0 2 0 0 0 0 1 0 5 3 0 4 2 1 3 40 0 4 0
Krzysztof Szkiłądź 1 3 0 1 4 1 4 1 0 0 0 3 2 0 7 2 0 2 64 0 0 2
Martyna Kosiba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 2 4 1 1 25 0 1 0
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Mazur 17 3 9 3 6 2 3 0 0 8 1 9 0 3 3 1 0 1 75 38 1 0
Michał Gruszczyński 9 3 8 1 3 0 1 0 0 1 1 5 0 0 4 1 0 2 57 0 0 0
Piotr Zagaja 4 3 3 0 1 0 0 1 0 0 0 10 0 0 1 2 0 3 17 0 0 0
Dominik Sztyrak 3 3 3 0 4 0 1 0 0 0 1 6 1 0 2 2 0 0 50 0 1 0
Lidiia Dernova 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 1 8 0 0 0 2 0 1 0 0 0 1
Ewa Górzyńska 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5 2 0 1 0 0 0 100 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)