Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DANONE
3
0
VS
(20:13, 21:19, 20:17)
GWW LEGAL & TAX
Raport meczowy
27/68 ATAK 10/36
1 BLOK 2
8/56 SERWIS 2/51
25 BŁ. PRZECIWNIKA 35
61 SUMA 49
40

ATAK%

14

SERWIS%

28

ATAK%

4

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Pacak

DANONE


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

53.85

SERWIS%

36.36
ATAK

Robert Pacak

DANONE


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 26

ATAK%

53.85
SERWIS

Robert Pacak

DANONE


SERWIS 4/11 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

45.45

WYD%

-9.09

SKUT%

36.36
BLOK

Jan Wnorowski

GWW LEGAL & TAX


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Robert Pacak

DANONE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Karol Jaskółka

DANONE


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
DANONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Pacak 18 3 14 7 4 0 1 0 0 4 1 1 5 2 2 0 0 1 80 40 0 1
Piotrek Ratyński 5 3 5 2 4 0 3 0 0 0 0 5 3 0 6 4 1 0 55 0 2 2
Krzysztof Szkiłądź 4 3 4 2 1 1 2 0 0 0 0 1 2 0 3 1 0 0 75 0 0 0
Maciej Bułatowicz 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 4 5 3 1 2 3 1 1 38 13 0 0
Karol Jaskółka 2 2 0 0 0 0 3 1 0 1 0 1 2 0 1 1 1 0 33 0 2 0
Martynka Kruszewska 2 3 1 0 1 0 2 0 0 1 0 3 3 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Michał Miksztal 2 3 2 3 2 1 2 0 0 0 2 6 1 1 6 1 1 0 78 11 2 1
GWW LEGAL & TAX
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Wnorowski 6 3 3 3 6 0 4 2 0 1 1 7 4 0 4 1 4 5 29 0 0 2
Jakub Jagiełło 5 3 5 5 3 1 0 0 0 0 1 7 0 1 9 5 0 1 63 6 2 5
Maciej Grzesiuk 2 3 2 0 2 0 1 0 0 0 1 8 2 0 2 0 2 1 40 0 1 3
Andrzej Ladziński 1 3 0 0 0 0 1 0 0 1 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Małgorzata Ostatek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 0 1 1 0 0 0 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)