Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEUTSCHE BANK
0
3
VS
(13:20, 9:20, 12:20)
PLL LOT II
Raport meczowy
6/45 ATAK 27/64
1 BLOK 2
2/36 SERWIS 11/58
25 BŁ. PRZECIWNIKA 20
34 SUMA 60
13

ATAK%

6

SERWIS%

42

ATAK%

19

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Mazur

PLL LOT II


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

12.5
ATAK

Michał Mazur

PLL LOT II


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Michał Gruszczyński

PLL LOT II


SERWIS 5/16 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

50

WYD%

18.75

SKUT%

31.25
BLOK

Michał Mazur

PLL LOT II


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Michał Mazur

PLL LOT II


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Dominik Sztyrak

PLL LOT II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Łepkowski 5 3 3 0 3 1 2 1 0 1 0 5 2 0 4 7 1 3 27 0 3 5
Paweł Skwarek 4 3 3 1 11 0 3 0 0 1 1 8 2 0 2 6 2 3 15 0 1 1
Bartosz Gruszecki 0 3 0 1 4 0 2 0 0 0 0 3 0 2 0 1 3 3 22 22 3 1
Kacper Jastrzębski 0 3 0 0 5 1 5 0 0 0 0 4 2 1 1 3 2 2 22 11 1 0
Anna Murawska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 0 0 1 1 2 0 25 0 3 1
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Mazur 15 3 12 2 2 0 2 2 0 1 2 2 3 1 3 1 0 0 80 20 4 0
Michał Gruszczyński 11 3 6 1 7 1 6 0 0 5 3 6 2 2 6 2 1 0 73 18 2 0
Dominik Sztyrak 6 3 6 3 0 0 2 0 0 0 3 4 0 1 2 0 0 1 75 25 6 2
Bartłomiej Szumert 5 3 3 1 1 0 3 0 0 2 1 6 1 2 0 0 1 0 67 67 1 2
Lidiia Dernova 2 3 0 0 4 0 2 0 0 2 1 8 1 0 0 1 0 0 0 0 3 0
Ewa Górzyńska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 1 1 2 1 1 1 50 17 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)