Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

CBRE
3
1
VS
(20:12, 19:21, 20:11, 20:18)
PLL LOT II
Raport meczowy
31/61 ATAK 29/77
2 BLOK 4
4/65 SERWIS 3/62
42 BŁ. PRZECIWNIKA 26
79 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartek Kapturski

CBRE


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

56.52

SERWIS%

26.67
ATAK

Mateusz Siara

CBRE


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 21

ATAK%

57.14
SERWIS

Bartek Kapturski

CBRE


SERWIS 4/15 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

46.67

WYD%

6.67

SKUT%

26.67
BLOK

Michał Gruszczyński

PLL LOT II


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Michał Mazur

PLL LOT II


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

76.92

PERF%

7.69

WYD%

76.92

SKUT%

76.92
OBRONA

Michał Mazur

PLL LOT II


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartek Kapturski 19 4 13 5 2 1 2 57 23 2 0 4 3 5 3 4 4 2 3 1 57 29 4 1
Mateusz Siara 12 4 12 2 2 2 3 57 21 0 0 0 6 10 0 3 14 2 2 2 74 13 4 0
Maciej Kałwa 6 4 6 4 4 1 2 35 17 0 0 0 2 5 2 0 3 1 3 0 43 0 4 0
Joanna Grabowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Joanna Mieloch 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 0 0 0 1 0 0 0 3 1
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Mazur 13 4 12 2 5 1 6 46 26 1 0 0 4 8 0 1 9 3 0 0 77 8 5 1
Michał Gruszczyński 12.5 4 10 1 8 0 7 38 26 2 1 0 2 8 0 2 8 6 2 0 56 11 2 1
Dominik Sztyrak 5.5 4 4 1 5 0 1 36 11 0 1 1 0 7 0 0 5 2 4 3 36 0 3 2
Bartłomiej Szumert 2 4 2 0 3 1 2 25 8 0 0 0 2 6 2 1 5 2 0 1 67 11 2 0
Natalia Kamińska 2 4 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2 0 9 5 0 0 1 2 0 0 0 0 0
Piotr Ozga 1 2 1 0 2 1 1 20 5 0 0 0 1 3 0 0 1 3 2 0 17 0 2 0
Ewa Górzyńska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 2 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)