Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PLL LOT II
3
2
VS
(20:13, 11:20, 20:12, 15:20, 15:13)
ORSTED
Raport meczowy
31/111 ATAK 36/113
7 BLOK 7
3/81 SERWIS 7/78
40 BŁ. PRZECIWNIKA 28
81 SUMA 78
28

ATAK%

4

SERWIS%

32

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Gudaj

ORSTED


PKT 22 SR 5 PKT/SR 4.4
ATAK 13 BLOK 5 SERWIS 4

ATAK%

38.24

SERWIS%

22.22
ATAK

Michał Bielec

ORSTED


ATAK 14 SR 5
ATAK/SR 2.8 ∑A 27

ATAK%

51.85
SERWIS

Michał Gudaj

ORSTED


SERWIS 4/18 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

22.22
BLOK

Michał Gudaj

ORSTED


BLOK 5 B1 5
SR 5 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Dominik Sztyrak

PLL LOT II


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

75

PERF%

37.5

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Krzysztof Rylski

ORSTED


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Ozga 12 5 9 7 5 2 2 2 0 1 2 11 2 0 2 2 0 0 50 0 3 1
Jakub Koczwara 12 5 10 5 11 0 3 2 0 0 1 10 1 3 8 4 4 3 50 14 6 2
Dominik Sztyrak 10 5 7 8 5 3 3 2 0 1 1 11 0 3 3 1 1 0 75 38 4 0
Konrad Kryszczuk 6 5 4 4 10 1 6 1 0 1 5 12 4 0 5 3 4 2 36 0 1 1
Bartłomiej Szumert 1 5 1 0 4 0 0 0 0 0 1 10 2 1 4 4 0 1 50 10 1 1
Ewa Górzyńska 0 5 0 0 0 1 0 0 0 0 0 4 1 2 1 3 1 1 38 25 4 3
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gudaj 22 5 13 3 8 3 7 5 0 4 2 11 1 2 3 3 1 0 56 22 3 4
Michał Bielec 16 5 14 3 6 1 3 1 0 1 2 11 4 2 8 8 1 1 50 10 5 3
Krzysztof Rylski 8 5 5 7 12 1 3 1 0 2 3 11 4 1 6 3 2 0 58 8 6 1
Michał Kaczorowski 4 3 4 1 8 1 2 0 0 0 1 3 1 0 3 1 1 1 50 0 1 4
Monika Chmielewska 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 1 6 2 0 2 4 2 1 22 0 2 3
Tomasz Tosik 0 2 0 0 5 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Anna Jaworska 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 1 5 0 1 3 7 3 0 29 7 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)