Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

5 vs 8

DANONE
1
3
VS
(20:18, 12:20, 14:20, 12:20)
PORR
Raport meczowy
15/85 ATAK 32/99
2 BLOK 3
2/59 SERWIS 5/77
39 BŁ. PRZECIWNIKA 38
58 SUMA 78
18

ATAK%

3

SERWIS%

32

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Byszewski

PORR


PKT 11 SR 4 PKT/SR 2.75
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

7.14
ATAK

Jarosław Byszewski

PORR


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 18

ATAK%

50
SERWIS

Krzysztof Szkiłądź

DANONE


SERWIS 2/14 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

21.43

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Karol Jaskółka

DANONE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
DANONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Dejw 8 4 8 1 13 1 5 0 0 0 1 4 1 4 6 7 0 1 56 22 1 1
Krzysztof Szkiłądź 6 4 4 6 5 2 6 0 0 2 1 9 2 3 4 3 0 1 64 27 4 3
Karol Jaskółka 3 4 1 1 3 0 4 2 0 0 0 5 4 4 2 3 0 1 60 40 3 2
Michał Miksztal 2 4 2 2 6 0 7 0 0 0 0 15 0 0 2 5 1 2 20 0 1 3
Katarzyna Jędrych-Bartczak 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 1 4 1 0 0 2 1 0 0 0 0 2
Maciej Bułatowicz 0 4 0 3 4 0 0 0 0 0 0 6 3 2 3 4 1 0 50 20 3 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 11 4 9 2 5 0 2 1 0 1 0 8 5 5 8 3 1 1 72 28 5 2
Adam Rólczyński 9 4 8 2 7 1 4 0 0 1 0 9 2 1 1 7 0 0 22 11 1 0
Michał Pawlik 8 4 7 4 2 0 5 1 0 0 1 7 4 0 0 2 2 0 0 0 2 1
Andrzej Dropiewski 7 4 5 6 8 1 4 1 0 1 2 11 0 5 2 3 0 1 64 45 6 2
Martyna Wojtkowska 3 4 2 1 5 0 1 0 0 1 0 8 3 0 0 1 1 0 0 0 1 1
Paweł Kalisz 2 4 1 2 5 0 0 0 0 1 0 11 1 0 3 1 0 0 75 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)