Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o V m.

DEUTSCHE BANK
1
3
VS
(13:20, 17:20, 20:13, 14:20)
PORR
Raport meczowy
23/82 ATAK 30/111
4 BLOK 1
5/65 SERWIS 10/72
32 BŁ. PRZECIWNIKA 32
64 SUMA 73
28

ATAK%

8

SERWIS%

27

ATAK%

14

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Pawlik

PORR


PKT 12 SR 4 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

57.14

SERWIS%

30
ATAK

Paweł Kalisz

PORR


ATAK 5 SR 4
ATAK/SR 1.25 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Michał Pawlik

PORR


SERWIS 3/10 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

30

WYD%

20

SKUT%

30
BLOK

Michał Łepkowski

DEUTSCHE BANK


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Paweł Kalisz

PORR


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Paweł Skwarek

DEUTSCHE BANK


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 13
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Skwarek 11 4 8 4 7 0 6 0 0 3 3 16 2 3 6 6 3 3 43 14 9 4
Michał Łepkowski 11 4 8 1 17 1 5 3 0 0 0 7 1 2 5 3 2 4 44 13 1 0
Kacper Jastrzębski 7 4 5 1 7 0 3 1 0 1 0 8 3 1 0 1 2 1 20 20 2 4
Bartosz Gruszecki 3 4 2 2 2 0 1 0 0 1 0 5 3 2 7 6 0 1 56 13 5 1
Anna Murawska 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 0 12 0 0 3 4 1 1 33 0 0 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Pawlik 12 4 8 1 2 0 3 1 0 3 0 6 1 0 8 3 2 0 62 0 4 1
Krzysztof Zawada 8 4 5 2 8 0 3 0 0 3 2 16 0 1 4 2 0 0 71 14 5 2
Andrzej Dropiewski 7 4 5 3 8 1 4 0 0 2 3 8 1 3 4 4 0 1 58 25 4 2
Adam Rólczyński 5 4 5 9 12 2 7 0 0 0 0 6 1 1 4 3 0 1 56 11 0 1
Paweł Kalisz 5 4 5 0 3 0 0 0 0 0 1 9 2 0 4 0 0 0 100 0 2 0
Milena Olszewska 4 4 2 5 3 1 4 0 0 2 2 4 0 2 2 2 2 3 36 18 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)