Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

HITACHI RAIL
2
1
VS
(25:15, 25:18, 20:25)
SAMSUNG
Raport meczowy
15/47 ATAK 20/59
0 BLOK 0
7/70 SERWIS 5/61
48 BŁ. PRZECIWNIKA 33
70 SUMA 58

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Skorupa

SAMSUNG


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

42.31

SERWIS%

33.33
ATAK

Jan Uznański

HITACHI RAIL


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 11

ATAK%

45.45
SERWIS

Marcin Skorupa

SAMSUNG


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Natalia Nachyła

HITACHI RAIL


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Jan Uznański

HITACHI RAIL


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Ludwik Czarnota

SAMSUNG


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 4
Statystyki
HITACHI RAIL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Uznański 8 3 5 1 5 0 0 45 11 0 0 3 4 6 3 0 6 2 0 0 75 0 5 1
Dominik Wawrzyniak 5 3 3 1 4 0 3 27 11 0 0 2 0 6 5 0 3 1 1 2 43 0 3 0
Adam Górnikowski 4 3 3 2 0 0 2 43 7 0 0 1 1 8 2 0 5 0 0 2 71 0 2 1
Paweł Strzelecki 3 3 3 5 4 0 3 20 15 0 0 0 4 5 3 0 4 1 0 1 67 0 1 0
Klaudia Sadowska 2 3 1 0 0 0 1 50 2 0 0 1 1 5 1 0 5 0 1 1 71 0 1 1
Natalia Nachyła 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 7 2 0 6 3 0 0 67 0 4 0
SAMSUNG
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Skorupa 14 3 11 3 6 0 6 42 26 0 0 3 0 3 3 0 5 2 2 0 56 0 2 2
Michał Jędrzejczak 3 2 3 0 3 0 1 43 7 0 0 0 0 3 3 0 2 1 2 1 33 0 1 0
Emil Golonka 3 2 2 1 1 0 1 40 5 0 0 1 1 2 1 0 5 2 1 0 63 0 0 1
Ludwik Czarnota 2 2 2 1 0 0 2 40 5 0 0 0 0 3 2 0 4 1 1 1 57 0 4 0
Patryk Puskarczyk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 6 1 0 1 1 2 0 25 0 3 1
Krzysztof Kiciński 1 2 1 2 2 0 1 17 6 0 0 0 0 5 0 0 2 0 0 1 67 0 2 0
Piotr Poszytek 1 2 1 1 3 0 5 10 10 0 0 0 0 2 3 0 6 2 0 0 75 0 2 1
Ewa Sidor 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 4 0 0 3 1 4 0 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)