Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

L'ORÉAL
1
2
VS
(25:20, 14:25, 23:25)
NETCOMPANY
Raport meczowy
30/95 ATAK 24/69
1 BLOK 5
7/65 SERWIS 2/68
24 BŁ. PRZECIWNIKA 39
62 SUMA 70

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Arkadiusz Liszka

L'ORÉAL


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

41.38

SERWIS%

10
ATAK

Krzysztof Leszek

NETCOMPANY


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Michał Polak

L'ORÉAL


SERWIS 3/15 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Arkadiusz Liszka

L'ORÉAL


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

72.73

PERF%

18.18

WYD%

63.64

SKUT%

72.73
OBRONA

Łukasz Jaworski

L'ORÉAL


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 12
Statystyki
L'ORÉAL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Arkadiusz Liszka 13 3 12 11 3 1 2 41 29 0 0 1 1 6 2 2 6 2 1 0 73 18 7 1
Mateusz Więcławski 12 3 11 0 5 2 9 41 27 0 0 1 0 9 2 2 7 5 1 0 60 13 5 0
Michał Polak 8 3 5 2 5 1 6 26 19 0 0 3 3 6 3 2 4 4 0 0 60 20 0 0
Jakub Zabłotny 3 3 2 1 6 2 4 13 15 1 0 0 0 7 1 1 8 5 1 1 56 6 1 0
Beata Wolska-Trzeciak 2 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 2 2 5 2 0 0 1 1 1 0 0 1 2
Łukasz Jaworski 0 3 0 3 0 0 1 0 4 0 0 0 3 6 0 0 2 0 3 0 40 0 8 4
NETCOMPANY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartłomiej Suzonowicz 8 3 6 2 3 0 1 50 12 1 0 1 1 11 0 4 8 4 1 1 67 22 3 4
Tomasz Gorycki 8 3 6 4 4 0 6 30 20 2 0 0 1 8 1 1 4 2 1 1 56 11 6 3
Krzysztof Leszek 8 3 7 0 2 1 2 58 12 0 0 1 0 10 1 0 4 2 1 2 44 0 3 2
Kacper Piotrowicz 6 3 4 3 4 0 2 31 13 2 0 0 2 5 2 0 4 2 0 2 50 0 1 1
Marcin Oniszczuk 1 3 1 0 5 0 1 14 7 0 0 0 1 7 3 0 1 1 4 1 14 0 3 3
Maria Filocha 0 3 0 0 4 0 1 0 5 0 0 0 1 11 1 0 0 1 2 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)