Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

NETCOMPANY
2
1
VS
(18:25, 25:23, 25:21)
PKO BP II
Raport meczowy
37/97 ATAK 37/102
5 BLOK 2
5/67 SERWIS 5/70
21 BŁ. PRZECIWNIKA 25
68 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 9 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

14.29
ATAK

Maria Filocha

NETCOMPANY


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Radosław Lipiec

PKO BP II


SERWIS 4/16 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

31.25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Krzysztof Leszek

NETCOMPANY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Krzysztof Leszek

NETCOMPANY


OBRONA 12 SR 3
OBRONA/SR 4 ∑O 14
Statystyki
NETCOMPANY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Piotrowicz 13 3 9 2 4 0 3 50 18 1 2 2 2 9 1 1 2 5 1 0 33 11 1 4
Bartłomiej Suzonowicz 12.5 3 12 3 7 0 3 48 25 0 1 0 2 7 0 3 4 6 2 3 39 17 2 2
Krzysztof Leszek 10 3 6 5 3 1 1 38 16 2 0 2 0 8 5 1 4 0 0 0 100 20 12 2
Maciej Momot 6 3 5 4 9 1 0 26 19 0 0 1 0 10 2 1 4 7 3 0 33 7 6 4
Maria Filocha 3 3 3 0 2 0 0 60 5 0 0 0 0 8 0 0 1 2 2 0 20 0 4 2
Marcin Oniszczuk 2.5 3 2 0 10 0 2 14 14 0 1 0 0 7 1 1 1 2 1 2 29 14 3 1
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Szymaniuk 12 3 11 3 6 3 2 44 25 0 0 1 1 6 4 1 0 2 0 1 25 25 7 0
Radosław Lipiec 11 3 7 5 2 0 1 47 15 0 0 4 1 7 4 2 3 7 0 1 38 15 5 2
Maciej Pietruszka 10 3 9 7 14 0 2 28 32 1 0 0 0 9 1 4 5 2 1 0 75 33 8 1
Przemysław Andryjowicz 6 3 5 2 7 1 0 33 15 1 0 0 3 8 0 0 4 7 4 3 22 0 3 2
Jan Olek 5 3 5 4 3 1 1 36 14 0 0 0 2 6 1 1 5 5 0 0 55 9 6 2
Martyna Belt 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 1 10 1 0 0 1 0 0 0 0 3 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)