Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS II
0
3
VS
(10:20, 7:20, 6:20)
PGE
Raport meczowy
1/14 ATAK 27/54
1 BLOK 0
2/24 SERWIS 13/59
19 BŁ. PRZECIWNIKA 20
23 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Pyra

PGE


PKT 10 SR 2 PKT/SR 5
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

63.64

SERWIS%

33.33
ATAK

Paweł Pyra

PGE


ATAK 7 SR 2
ATAK/SR 3.5 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Jarosław Sadowski

PGE


SERWIS 5/15 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

53.33

WYD%

26.67

SKUT%

33.33
BLOK

Radosław Dąbrowski

PHILIPS II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Wojciech Hofman

PGE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Mariusz Popielski

PHILIPS II


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Radosław Dąbrowski 2 3 0 0 3 0 0 1 0 1 0 3 0 0 2 0 0 2 50 0 0 0
Przemysław Jonak 1 3 1 0 2 0 0 0 0 0 0 3 1 1 2 3 3 5 21 7 1 0
Mariusz Popielski 1 3 0 0 3 0 1 0 0 1 0 3 2 0 6 7 3 1 35 0 3 0
Justyna Frydrych 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Filip Bołtowicz 0 3 0 0 3 0 1 0 0 0 0 4 0 0 1 8 3 5 6 0 0 0
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Pyra 10 2 7 0 2 1 1 0 0 3 2 4 0 0 1 1 0 0 50 0 0 1
Wojciech Hofman 9 3 7 0 3 0 2 0 0 2 1 5 2 0 3 1 0 0 75 0 0 0
Adrian Kowalski 7 2 7 0 3 0 3 0 0 0 0 3 1 0 2 3 0 1 33 0 0 0
Jarosław Sadowski 6 3 1 0 1 0 0 0 0 5 3 6 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0
Mikołaj Turczyk 5 2 4 0 1 0 3 0 0 1 0 8 0 0 2 0 0 1 67 0 0 0
Małgorzata Łęcka-Warchoł 2 3 1 0 4 0 2 0 0 1 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Sławomir Majdziak 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0 7 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)