Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

NETCOMPANY
3
0
VS
(20:11, 20:17, 20:13)
PKO BP II
Raport meczowy
27/68 ATAK 14/51
7 BLOK 0
2/57 SERWIS 2/43
24 BŁ. PRZECIWNIKA 25
60 SUMA 41

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Żurawski

NETCOMPANY


PKT 4 SR 1 PKT/SR 4
ATAK 4 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Dawid Żurawski

NETCOMPANY


ATAK 4 SR 1
ATAK/SR 4 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Przemysław Andryjowicz

PKO BP II


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


BLOK 4 B1 3
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Jan Olek

PKO BP II


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Jan Olek

PKO BP II


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
NETCOMPANY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Piotrowicz 11 3 6 5 3 0 2 3 2 1 1 7 3 0 2 1 0 0 67 0 3 1
Jakub Haładus 7.5 3 5 4 6 0 3 1 1 1 3 4 2 0 2 3 1 1 29 0 1 0
Maciej Momot 7.5 3 6 0 4 0 3 1 1 0 2 11 0 0 2 3 4 0 22 0 4 0
Bartłomiej Suzonowicz 5 3 5 1 4 0 1 0 0 0 1 9 2 0 1 3 1 1 17 0 5 1
Dawid Żurawski 4 1 4 2 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 1 3 1 0 20 0 1 0
Katarzyna Siennicka 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 1 6 1 0 1 1 2 0 25 0 2 0
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Szymaniuk 5 3 5 1 6 1 5 0 0 0 3 6 0 1 5 3 0 0 67 11 2 0
Maciej Pietruszka 4 3 4 0 5 1 3 0 0 0 2 3 1 1 6 2 3 2 50 7 3 2
Przemysław Andryjowicz 3 3 2 1 4 2 2 0 0 1 1 3 1 0 5 3 0 0 63 0 2 3
Jan Olek 3 3 2 0 2 2 0 0 0 1 2 5 2 1 3 2 0 0 67 17 5 1
Jarosław Gryta 1 2 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 1 0 0 2 1 0 0 0 3 2
Michał Rzeźnik 0 2 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Martyna Kowalewska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 2 1 1 0 50 0 1 0
Maria Małszycka 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)