Podsumowanie gry

, -

PHILIPS II
3
0
VS
(20:13, 20:15, 20:13)
ASB POLAND
Raport meczowy
26/56 ATAK 14/52
1 BLOK 0.5
11/59 SERWIS 5/42
22 BŁ. PRZECIWNIKA 21.5
60 SUMA 41

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS II


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 5

ATAK%

73.68

SERWIS%

31.25
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS II


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 19

ATAK%

73.68
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS II


SERWIS 5/16 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

50

WYD%

6.25

SKUT%

31.25
BLOK

Łukasz Mosiej

PHILIPS II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Daniel Błażejczyk

ASB POLAND


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Mikołaj Wielgus

PHILIPS II


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 9
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 20 3 14 1 3 0 1 1 0 5 3 4 4 2 0 5 0 0 29 29 3 3
Mikołaj Wielgus 8 3 6 3 5 0 6 0 0 2 1 2 4 1 1 2 1 0 40 20 7 2
Artur Grzegorczyk 7 3 5 4 1 0 1 0 0 2 3 7 0 0 1 3 1 1 17 0 2 0
Przemysław Jonak 2 3 1 0 4 0 0 0 0 1 2 6 1 0 2 2 7 3 14 0 3 3
Sylwia Mazur 1 3 0 1 0 0 0 0 0 1 3 5 3 0 1 1 0 1 33 0 3 0
ASB POLAND
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Daniel Błażejczyk 7.5 3 5 1 9 1 3 0 1 2 1 3 2 1 3 2 0 0 67 17 3 1
Karol Jabłoński 5 3 5 5 6 0 4 0 0 0 1 3 1 0 4 4 3 2 31 0 2 2
Jakub Olejnik 3 3 2 1 2 0 1 0 0 1 1 7 1 0 1 1 2 3 14 0 2 0
Anna Płuciennik 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 2 2 1 0 1 2 1 1 20 0 2 2
Krzysztof Zdanowski 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 2 2 0 0 0 0
Maciej Strzeżek 1 3 1 1 2 0 2 0 0 0 0 4 2 0 1 3 2 1 14 0 2 3
Amanda Evens 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 1 0 0 2 2 20 20 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)