Podsumowanie gry

Wawelska 46, BOISKO B -

NETCOMPANY
0
3
VS
(13:20, 18:20, 20:21)
ORSTED
Raport meczowy
10/31 ATAK 26/52
2 BLOK 1.5
4/28 SERWIS 8/60
35 BŁ. PRZECIWNIKA 25.5
51 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Gudaj

ORSTED


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

61.11

SERWIS%

8.33
ATAK

Michał Gudaj

ORSTED


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

44.44

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Michał Kaczorowski

ORSTED


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
NETCOMPANY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Piotrowicz 9 3 6 1 2 0 3 50 12 1 0 2 2 3 2 0 4 1 0 1 67 0 6 1
Maciej Momot 6 3 4 1 9 1 1 25 16 1 0 1 1 11 0 2 3 3 2 2 42 17 0 0
Katarzyna Siennicka-Małek 1 3 0 1 1 0 1 0 3 0 0 1 1 1 3 0 0 3 1 1 0 0 0 1
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gudaj 12 3 11 1 3 2 1 61 18 0 0 1 1 8 2 0 1 1 0 1 33 0 3 0
Michał Bielec 10 3 8 0 2 2 2 57 14 0 0 2 0 7 3 0 3 3 1 0 43 0 6 2
Michał Kaczorowski 9 3 5 2 2 0 2 45 11 1 0 3 3 9 2 1 5 2 2 1 55 9 4 0
Tomasz Tosik 3 3 1 1 2 0 0 25 4 0 0 2 1 8 0 1 3 1 3 2 40 10 2 2
Anna Jaworska 1.5 3 1 1 3 0 0 20 5 0 1 0 0 8 0 0 1 7 0 1 11 0 3 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)