Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

NETCOMPANY
3
0
VS
(20:12, 20:17, 20:14)
TEAM FRIENDS
Raport meczowy
27/53 ATAK 10/36
3 BLOK 2
10/58 SERWIS 2/45
20 BŁ. PRZECIWNIKA 29
60 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 12 BLOK 3 SERWIS 5

ATAK%

66.67

SERWIS%

35.71
ATAK

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


SERWIS 5/14 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

57.14

WYD%

35.71

SKUT%

35.71
BLOK

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Tomasz Gorycki

NETCOMPANY


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

69.23

PERF%

7.69

WYD%

53.85

SKUT%

69.23
OBRONA

Tomasz Gorycki

NETCOMPANY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
NETCOMPANY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Piotrowicz 20 3 12 2 3 1 0 3 0 5 3 6 0 1 3 3 0 0 57 14 3 0
Maciej Momot 9 3 8 3 3 0 1 0 0 1 2 11 1 0 4 7 0 0 36 0 3 0
Tomasz Gorycki 8 3 5 2 3 0 3 0 0 3 2 7 1 1 8 2 0 2 69 8 5 1
Tomasz Wandel 3 3 2 0 0 1 2 0 0 1 0 6 2 0 6 3 0 0 67 0 1 0
Alicja Olejnik 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 1 6 0 0 0 1 0 0 0 1 0
TEAM FRIENDS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Stanisław Chomczyk 7 3 5 1 5 0 2 0 0 2 0 6 0 0 4 3 0 1 50 0 3 1
Maksymilian Czapski 3 3 2 0 4 2 3 1 0 0 0 9 1 0 3 7 2 1 23 0 1 1
Szymon Horaczuk 2 3 2 0 1 1 2 0 0 0 1 2 1 0 1 3 1 1 17 0 1 0
Piotr Czapski 1.5 3 1 1 2 0 0 0 1 0 0 7 0 0 2 0 0 1 67 0 2 0
Krzysztof Wiśniewski 0.5 3 0 0 1 0 1 0 1 0 0 5 2 0 1 3 2 3 11 0 0 0
Kasia Kozłowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Dorota Malanowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 1 3 1 2 14 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)