Podsumowanie gry

Wawelska 46, BOISKO B -

NETCOMPANY
3
0
VS
(20:7, 20:8, 20:6)
PHILIPS II
Raport meczowy
23/38 ATAK 1/12
0 BLOK 0
16/59 SERWIS 1/21
21 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 21

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Gorycki

NETCOMPANY


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

90.91

SERWIS%

41.67
ATAK

Tomasz Gorycki

NETCOMPANY


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 11

ATAK%

90.91
SERWIS

Jakub Haładus

NETCOMPANY


SERWIS 4/9 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

55.56

WYD%

22.22

SKUT%

44.44
BLOK

Przemysław Jonak

PHILIPS II


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Tomasz Gorycki

NETCOMPANY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

14.29

WYD%

42.86

SKUT%

71.43
OBRONA

Magdalena Cukier

PHILIPS II


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
NETCOMPANY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Gorycki 15 3 10 0 1 0 0 0 0 5 2 3 2 1 4 0 2 0 71 14 0 0
Dawid Żurawski 9 3 3 0 0 0 1 0 0 6 2 4 3 1 1 0 0 0 100 50 1 0
Jakub Haładus 7 3 3 0 0 0 3 0 0 4 1 2 2 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Bartłomiej Suzonowicz 3 2 2 0 0 0 0 0 0 1 4 2 1 1 0 1 0 0 50 50 1 0
Maciej Momot 2 2 2 1 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Kacper Piotrowicz 1 2 1 0 2 0 0 0 0 0 4 5 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Katarzyna Siennicka 1 2 1 1 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Alicja Buczkowska 1 1 1 2 1 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Magdalena Cukier 1 3 0 0 1 0 2 0 0 1 0 3 0 0 1 3 1 3 13 0 2 0
Filip Bołtowicz 1 3 1 0 3 0 4 0 0 0 1 3 0 1 2 1 2 2 38 13 0 0
Przemysław Jonak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 2 5 4 3 14 0 1 2
Julia Rawska 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 1 0 0 0 2 1 0 0 0 2
Maria Wronka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 2 5 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)