Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

4 vs 5

L'ORÉAL
3
2
VS
(14:20, 20:17, 10:20, 21:19, 15:7)
ORSTED
Raport meczowy
26/71 ATAK 35/87
4 BLOK 1
3/80 SERWIS 7/84
47 BŁ. PRZECIWNIKA 40
80 SUMA 83

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Gudaj

ORSTED


PKT 30 SR 5 PKT/SR 6
ATAK 27 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

45

SERWIS%

12.5
ATAK

Jan Andruszewski

L'ORÉAL


ATAK 17 SR 5
ATAK/SR 3.4 ∑A 35

ATAK%

48.57
SERWIS

Michał Gudaj

ORSTED


SERWIS 2/16 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

18.75

WYD%

-6.25

SKUT%

12.5
BLOK

Jan Andruszewski

L'ORÉAL


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Michał Gudaj

ORSTED


∑P 18 SR 5
∑P/SR 3.6

DOKŁ%

61.11

PERF%

11.11

WYD%

38.89

SKUT%

61.11
OBRONA

Jan Andruszewski

L'ORÉAL


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 11
Statystyki
L'ORÉAL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Andruszewski 21 5 17 3 4 1 10 3 0 1 3 7 5 2 6 7 7 0 36 9 11 0
Maciej Kilarski 6 5 5 1 10 0 4 1 0 0 0 13 0 0 7 3 1 1 58 0 4 0
Marta Goździk 4 5 3 1 3 0 0 0 0 1 3 6 1 1 3 5 3 1 31 8 1 3
Ewa Lubczyńska 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 3 13 2 0 2 1 1 0 50 0 2 0
Żaneta Wijata 1 5 1 0 4 0 3 0 0 0 0 7 3 0 6 4 2 2 43 0 4 0
Beata Wolska-Trzeciak 0 5 0 0 0 0 1 0 0 0 4 7 0 0 1 5 1 2 11 0 4 0
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gudaj 30 5 27 3 15 4 11 1 0 2 1 10 3 2 9 3 2 2 61 11 6 1
Michał Bielec 9 5 6 1 7 0 4 0 0 3 4 17 3 0 10 14 3 0 37 0 5 1
Tomasz Tosik 3 5 2 0 3 0 1 0 0 1 5 13 1 0 6 3 6 1 38 0 2 1
Marta Kuffel 1 5 0 0 2 0 1 0 0 1 3 16 1 0 3 3 2 0 38 0 8 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)