Podsumowanie gry

Wawelska 46, BOISKO B -

półfinał A1

NETCOMPANY
3
0
VS
(20:18, 21:19, 20:9)
PGE
Raport meczowy
29/74 ATAK 17/65
7 BLOK 0
6/60 SERWIS 3/47
19 BŁ. PRZECIWNIKA 26
61 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

39.29

SERWIS%

11.11
ATAK

Tomasz Gorycki

NETCOMPANY


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 10

ATAK%

80
SERWIS

Dawid Żurawski

NETCOMPANY


SERWIS 4/17 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

35.29

WYD%

5.88

SKUT%

23.53
BLOK

Tomasz Gorycki

NETCOMPANY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Kacper Piotrowicz

NETCOMPANY


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

62.5

PERF%

25

WYD%

37.5

SKUT%

62.5
OBRONA

Mikołaj Turczyk

PGE


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
NETCOMPANY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Piotrowicz 13 3 11 2 9 0 6 1 0 1 2 6 0 2 3 1 1 1 63 25 4 1
Tomasz Gorycki 11 3 8 0 1 0 1 2 0 1 3 5 3 1 4 1 3 0 56 11 5 2
Dawid Żurawski 8.5 3 3 2 3 0 1 1 1 4 2 8 3 0 1 3 0 1 20 0 3 0
Maciej Momot 3 2 2 5 3 0 0 1 0 0 1 7 0 0 2 1 2 1 33 0 0 0
Jakub Haładus 2.5 3 2 2 3 0 1 0 1 0 1 2 0 1 2 2 0 0 60 20 2 0
Bartłomiej Suzonowicz 2 3 1 0 1 0 2 1 0 0 0 3 1 1 2 3 0 0 50 17 4 3
Katarzyna Siennicka 2 3 2 1 1 0 1 0 0 0 0 6 1 1 1 0 0 0 100 50 2 1
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Hofman 10 3 9 4 5 3 4 0 0 1 1 9 0 0 5 1 3 0 56 0 3 1
Paweł Pyra 5 3 4 4 12 3 2 0 0 1 1 6 1 1 3 3 0 0 57 14 2 0
Mikołaj Turczyk 4 3 4 3 2 1 2 0 0 0 2 2 1 0 6 4 2 1 46 0 6 3
Jarosław Sadowski 1 3 0 1 0 0 0 0 0 1 2 3 0 0 2 5 1 1 22 0 1 1
Małgorzata Łęcka-Warchoł 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 2 2
Sławomir Majdziak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 3 3 1 3 3 46 23 4 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)