Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

GE Vernova
2
1
VS
(19:25, 25:13, 25:23)
LUXMED
Raport meczowy
18/71 ATAK 30/101
3 BLOK 0
4/69 SERWIS 8/61
44 BŁ. PRZECIWNIKA 23
69 SUMA 61
25

ATAK%

6

SERWIS%

30

ATAK%

13

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Moszczyński

LUXMED


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

39.13

SERWIS%

17.65
ATAK

Michał Zieliński

LUXMED


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 24

ATAK%

41.67
SERWIS

Przemysław Okleciński

LUXMED


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Sebastian Zborowski

GE Vernova


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Michał Zieliński

LUXMED


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

12.5

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Sebastian Zborowski

GE Vernova


OBRONA 12 SR 3
OBRONA/SR 4 ∑O 13
Statystyki
GE Vernova
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Lichosik 10 3 8 3 6 0 5 1 0 1 0 9 0 0 1 1 2 1 20 0 5 1
Jacek Krzemiński 5 3 3 3 11 0 3 0 0 2 1 16 0 2 6 2 2 0 67 17 6 1
Sebastian Zborowski 5 3 3 2 6 0 2 2 0 0 0 9 0 1 2 6 1 2 25 8 12 1
Patrycja Krasoń 3 3 2 0 0 0 0 0 0 1 1 11 1 0 0 0 2 1 0 0 2 3
Dominik Nurkowski 1 3 1 2 8 0 0 0 0 0 1 5 2 0 2 0 2 0 50 0 1 2
Tomasz Sadowski 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Magdalena Lula 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 3 3 1 1 2 5 1 4 23 8 5 1
LUXMED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Moszczyński 12 3 9 0 9 0 5 0 0 3 4 10 0 3 4 7 0 1 47 20 5 1
Michał Zieliński 11 3 10 4 4 2 4 0 0 1 2 2 2 1 5 2 0 0 75 13 8 2
Przemysław Okleciński 7 3 5 2 3 0 4 0 0 2 1 3 2 1 2 5 0 0 38 13 3 3
Dawid Aponte 5 3 4 3 4 0 4 0 0 1 0 8 3 1 4 2 2 2 45 9 4 1
Małgorzata Sujka 3 3 2 0 10 1 0 0 0 1 1 3 1 0 6 3 1 1 55 0 5 3
Kaja Zajk 0 3 0 0 5 0 7 0 0 0 1 6 4 0 3 6 3 0 25 0 5 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)