Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PGE
3
0
VS
(25:6, 25:9, 25:8)
PHILIPS II
Raport meczowy
39/74 ATAK 4/43
0 BLOK 1
15/74 SERWIS 1/24
21 BŁ. PRZECIWNIKA 17
75 SUMA 23

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Hofman

PGE


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

59.09

SERWIS%

25
ATAK

Wojciech Hofman

PGE


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Paweł Pyra

PGE


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

44.44

WYD%

11.11

SKUT%

33.33
BLOK

Piotr Zinko

PHILIPS II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Zinko

PHILIPS II


∑P 29 SR 3
∑P/SR 9.67

DOKŁ%

51.72

PERF%

17.24

WYD%

27.59

SKUT%

51.72
OBRONA

Mikołaj Turczyk

PGE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PGE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Hofman 16 3 13 3 4 0 2 0 0 3 3 6 0 0 0 0 4 0 0 0 3 2
Paweł Pyra 14 3 11 4 4 0 1 0 0 3 1 3 2 0 2 1 0 0 67 0 1 0
Mikołaj Turczyk 8 3 8 2 1 0 4 0 0 0 2 11 1 0 2 1 0 0 67 0 3 0
Adrian Kowalski 7 3 6 3 3 1 2 0 0 1 4 8 1 1 1 2 0 0 50 25 2 0
Jarosław Sadowski 6 3 1 0 1 0 0 0 0 5 2 8 1 0 2 0 0 0 100 0 1 0
Katarzyna Kwiatkowska 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 1 4 1 0 2 0 0 1 67 0 1 0
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Zinko 4 3 3 2 8 0 3 1 0 0 0 4 0 5 10 7 4 3 52 17 2 3
Julia Rawska 1 3 1 0 6 0 0 0 0 0 0 2 1 0 1 0 2 6 11 0 0 0
Marta Kwiakowska 1 3 0 1 6 0 1 0 0 1 0 1 2 0 2 7 2 1 17 0 1 2
Przemysław Jonak 0 3 0 0 3 0 2 0 0 0 2 1 1 1 0 1 1 1 25 25 0 2
Artur Grzegorczyk 0 3 0 0 4 0 1 0 0 0 2 3 0 0 0 2 3 3 0 0 1 2
Sylwia Mazur 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 3 1 1 0 3 1 1 17 17 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)