Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

L'ORÉAL
3
0
VS
(25:9, 25:16, 25:19)
PHILIPS II
Raport meczowy
35/71 ATAK 8/43
3 BLOK 0
11/74 SERWIS 4/45
26 BŁ. PRZECIWNIKA 32
75 SUMA 44
49

ATAK%

15

SERWIS%

19

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Zabłotny

L'ORÉAL


PKT 12 SR 2 PKT/SR 6
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

62.5

SERWIS%

10
ATAK

Jakub Zabłotny

L'ORÉAL


ATAK 10 SR 2
ATAK/SR 5 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Jan Andruszewski

L'ORÉAL


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Jan Andruszewski

L'ORÉAL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jakub Zabłotny

L'ORÉAL


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

33.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Piotr Zinko

PHILIPS II


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
L'ORÉAL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Andruszewski 16 3 11 3 0 0 4 2 0 3 3 3 3 0 5 1 1 1 63 0 0 0
Jakub Zabłotny 12 2 10 1 1 0 4 1 0 1 1 6 2 0 4 0 2 0 67 0 0 1
Dominik Piskorz 7 3 5 1 3 0 4 0 0 2 1 13 0 1 1 2 1 1 33 17 0 0
Marta Goździk 6 2 4 1 3 0 2 0 0 2 4 4 1 0 1 0 1 0 50 0 0 0
Łukasz Jaworski 4 3 2 0 2 0 0 0 0 2 1 5 1 2 1 1 0 1 60 40 0 1
Michał Wojtalewicz 4 2 3 2 1 0 4 0 0 1 0 6 1 2 1 3 0 0 50 33 0 0
Beata Wolska-Trzeciak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 2 0 0 1 1 1 0 0 0 0
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Filip Bołtowicz 5 3 4 0 4 1 5 0 0 1 0 2 4 0 1 6 0 3 10 0 0 0
Piotr Zinko 3 3 3 2 2 1 1 0 0 0 3 8 0 4 8 9 2 2 48 16 3 2
Przemysław Jonak 2 3 1 0 6 1 2 0 0 1 0 6 3 0 1 2 3 2 13 0 0 1
Artur Grzegorczyk 2 3 0 2 4 0 1 0 0 2 1 5 2 0 3 2 2 4 27 0 0 2
Magdalena Cukier 0 3 0 0 3 0 0 0 0 0 2 5 0 1 1 4 4 0 20 10 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)