Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS II
3
0
VS
(25:19, 25:20, 25:22)
LUXMED
Raport meczowy
21/62 ATAK 18/64
1 BLOK 0
10/73 SERWIS 5/63
43 BŁ. PRZECIWNIKA 38
75 SUMA 61
34

ATAK%

14

SERWIS%

28

ATAK%

8

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Dawidziuk

PHILIPS II


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

16.67
ATAK

Tomasz Dawidziuk

PHILIPS II


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 24

ATAK%

50
SERWIS

Magdalena Cukier

PHILIPS II


SERWIS 4/14 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

42.86

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Piotr Węcech

PHILIPS II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Węcech

PHILIPS II


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

40

PERF%

0

WYD%

20

SKUT%

40
OBRONA

Marta Kwiakowska

PHILIPS II


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Dawidziuk 14 3 12 3 5 0 4 0 0 2 0 10 0 0 1 5 1 0 14 0 4 1
Marta Kwiakowska 5 3 3 0 5 0 2 0 0 2 7 11 2 0 1 0 0 0 100 0 7 0
Piotr Węcech 5 3 4 1 6 0 4 1 0 0 3 2 1 0 2 2 0 1 40 0 1 0
Magdalena Cukier 4 3 0 0 2 0 2 0 0 4 2 6 2 0 2 7 8 3 10 0 2 0
Artur Grzegorczyk 2 3 1 0 4 0 1 0 0 1 1 4 1 0 3 7 2 0 25 0 6 1
Julia Nogowska 2 3 1 0 0 0 2 0 0 1 1 6 4 0 1 3 0 2 17 0 3 1
LUXMED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Okleciński 7 3 7 3 5 0 2 0 0 0 4 4 2 0 2 7 5 0 14 0 5 0
Michał Zieliński 6 3 6 0 2 0 5 0 0 0 2 3 2 0 2 5 1 2 20 0 3 0
Kaja Zajk 4 3 3 0 7 0 2 0 0 1 0 7 2 0 1 8 4 0 8 0 4 0
Roman Karłowicz 3 3 2 2 5 0 3 0 0 1 4 9 0 0 1 8 2 3 7 0 5 1
Ewa Górska 2 3 0 1 4 0 3 0 0 2 0 6 3 0 0 1 1 1 0 0 2 1
Daria Babańczyk 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 1 0 0 3 1 3 0 0 2 0
Klaudia Bedyniak 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 2 0 0 1 0 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)