Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS II
0
3
VS
(12:25, 5:25, 12:25)
LUXMED
Raport meczowy
3/14 ATAK 32/54
0 BLOK 1
3/31 SERWIS 14/73
23 BŁ. PRZECIWNIKA 28
29 SUMA 75
21

ATAK%

10

SERWIS%

59

ATAK%

19

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Aponte

LUXMED


PKT 10 SR 2 PKT/SR 5
ATAK 5 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

62.5

SERWIS%

50
ATAK

Roman Karłowicz

LUXMED


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Daria Babańczyk

LUXMED


SERWIS 3/5 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

100

WYD%

60

SKUT%

60
BLOK

Dawid Aponte

LUXMED


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Damian Szczęśniak

LUXMED


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

25

SKUT%

50
OBRONA

Damian Szczęśniak

LUXMED


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Filip Bołtowicz 2 3 1 0 1 0 5 0 0 1 0 1 1 0 1 4 1 0 17 0 3 1
Julia Rawska 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 4 1 0 0 3 4 2 0 0 0 0
Artur Grzegorczyk 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 5 1 0 2 5 1 2 20 0 1 0
Piotr Węcech 1 3 1 0 1 1 2 0 0 0 0 1 3 0 4 1 5 2 33 0 3 1
Przemysław Jonak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 2 7 2 3 14 0 3 1
Julia Nogowska 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 3 0 0 3 5 5 0 0 0 0
LUXMED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Aponte 10 2 5 0 3 0 0 1 0 4 1 3 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Jakub Moszczyński 8 3 8 0 2 0 2 0 0 0 1 9 1 0 0 2 0 0 0 0 0 0
Michał Zieliński 7 3 6 1 2 0 5 0 0 1 4 2 2 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Roman Karłowicz 6 2 4 0 1 0 0 0 0 2 4 9 0 0 1 1 0 1 33 0 0 0
Damian Szczęśniak 6 2 6 1 2 0 2 0 0 0 0 0 2 0 2 1 0 1 50 0 2 0
Przemysław Okleciński 4 2 3 0 0 0 1 0 0 1 3 3 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0
Daria Babańczyk 3 2 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Małgorzata Sujka 3 2 0 0 0 0 0 0 0 3 3 6 0 0 1 0 1 1 33 0 1 0
Sylwia Kowalewska-Pak 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 4 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)