Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

GE Vernova
3
0
VS
(25:12, 25:9, 25:12)
PHILIPS II
Raport meczowy
27/64 ATAK 3/34
1 BLOK 0
5/48 SERWIS 2/23
42 BŁ. PRZECIWNIKA 28
75 SUMA 33
42

ATAK%

10

SERWIS%

9

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jacek Niebieszczański

GE Vernova


PKT 13 SR 2 PKT/SR 6.5
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

47.62

SERWIS%

25
ATAK

Jacek Krzemiński

GE Vernova


ATAK 7 SR 2
ATAK/SR 3.5 ∑A 13

ATAK%

53.85
SERWIS

Artur Grzegorczyk

PHILIPS II


SERWIS 2/8 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Marcin Szczygieł

GE Vernova


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jacek Krzemiński

GE Vernova


∑P 8 SR 2
∑P/SR 4

DOKŁ%

62.5

PERF%

12.5

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Sebastian Zborowski

GE Vernova


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 4
Statystyki
GE Vernova
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jacek Niebieszczański 13 2 10 3 6 0 2 0 0 3 2 7 0 1 1 0 0 0 100 50 2 0
Jacek Krzemiński 7 2 7 2 1 0 3 0 0 0 1 5 0 1 4 2 1 0 63 13 2 0
Sebastian Zborowski 5 2 5 4 3 0 2 0 0 0 2 14 0 0 1 0 0 1 50 0 4 0
Dominik Nurkowski 5 2 4 0 3 0 2 0 0 1 1 1 1 1 1 1 0 0 67 33 0 1
Marcin Szczygieł 2 2 1 0 0 0 0 1 0 0 2 2 0 0 1 1 1 1 25 0 0 0
Magdalena Lula 1 2 0 0 5 0 1 0 0 1 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Grzegorczyk 2 2 0 1 3 0 1 0 0 2 1 5 0 0 2 4 1 1 25 0 0 2
Filip Bołtowicz 2 2 2 0 6 0 0 0 0 0 0 3 1 1 2 3 3 0 33 11 2 1
Julia Rawska 1 2 1 0 0 1 1 0 0 0 1 1 0 0 1 3 1 2 14 0 0 3
Przemysław Jonak 0 2 0 0 2 0 2 0 0 0 1 1 1 0 1 5 2 1 11 0 0 1
Magdalena Cukier 0 2 0 0 2 0 1 0 0 0 0 3 0 1 0 2 2 0 20 20 4 1
Marta Kwiakowska 0 2 0 0 10 0 1 0 0 0 0 2 1 1 4 2 1 1 56 11 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)