Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

GRUPA MAK
3
0
VS
(25:18, 25:15, 25:14)
LUXMED
Raport meczowy
21/85 ATAK 14/65
3 BLOK 0
23/73 SERWIS 4/49
28 BŁ. PRZECIWNIKA 29
75 SUMA 47
25

ATAK%

32

SERWIS%

22

ATAK%

8

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Wilczek

GRUPA MAK


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

21.88

SERWIS%

42.86
ATAK

Adrian Krawczak

GRUPA MAK


ATAK 2 SR 3
ATAK/SR 0.67 ∑A 6

ATAK%

33.33
SERWIS

Michał Wilczek

GRUPA MAK


SERWIS 6/14 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

42.86

WYD%

35.71

SKUT%

42.86
BLOK

Piotr Czubaszek

GRUPA MAK


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Konrad Siedlecki

GRUPA MAK


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Piotr Czubaszek

GRUPA MAK


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
GRUPA MAK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Wilczek 13 3 7 4 13 0 8 0 0 6 0 7 1 0 6 1 1 0 75 0 0 1
Piotr Czubaszek 11 3 6 5 5 0 6 2 0 3 2 7 1 0 4 1 0 1 67 0 4 1
Konrad Siedlecki 11 3 6 6 4 0 3 0 0 5 2 5 2 0 6 0 0 0 100 0 2 1
Adrian Krawczak 6 3 2 0 2 0 2 1 0 3 0 11 1 0 3 4 0 1 38 0 3 1
Natalia Semeradt 5 3 0 0 4 0 0 0 0 5 0 7 0 1 4 3 0 1 56 11 1 1
Michał Staniewski 1 3 0 1 1 0 0 0 0 1 0 3 1 0 2 1 1 1 40 0 1 2
LUXMED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Zieliński 6 3 5 1 7 0 4 0 0 1 1 5 2 0 4 3 1 5 31 0 0 0
Dawid Aponte 5 3 4 3 7 0 3 0 0 1 0 6 0 0 4 2 1 4 36 0 1 3
Przemysław Okleciński 4 3 3 2 5 1 2 0 0 1 1 3 0 0 3 3 0 5 27 0 3 1
Jakub Moszczyński 3 3 2 4 5 1 2 0 0 1 0 8 1 0 1 1 2 1 20 0 2 1
Daria Babańczyk 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Roman Karłowicz 0 2 0 0 2 1 0 0 0 0 0 5 0 1 2 1 0 4 38 13 0 1
Małgorzata Sujka 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 6 0 0 5 3 0 1 56 0 2 3
Sylwia Kowalewska-Pak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 4 0 2 3 1 2 25 0 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)