Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEVSTOCK
0
3
VS
(12:20, 17:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
14/36 ATAK 23/38
1 BLOK 3.5
5/35 SERWIS 3/46
24 BŁ. PRZECIWNIKA 30.5
44 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 9 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

69.23

SERWIS%

9.09
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Bartosz Łoza

DEVSTOCK


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

62.5

WYD%

25

SKUT%

37.5
BLOK

Marcin Stempień

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

92.31

PERF%

46.15

WYD%

84.62

SKUT%

92.31
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartosz Łoza 8 3 5 1 4 0 1 0 0 3 2 2 1 1 5 0 1 3 60 10 0 0 0
Marcin Pitek 7 3 5 1 4 2 2 0 0 2 1 5 1 5 2 0 1 0 88 63 3 0 0
Piotr Borychowski 5 3 4 0 6 0 1 1 0 0 0 5 1 2 7 1 1 0 82 18 0 1 0
Monika Kaczorowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 6 2 1 0 1 80 60 3 0 0
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 1 0 0 0 3 25 25 2 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 12.5 3 9 1 2 0 1 1 3 1 1 8 1 2 2 0 0 2 67 33 3 0 0
Adam Pempiak 11.5 3 11 1 5 1 0 0 1 0 1 4 1 6 6 0 1 0 92 46 3 0 0
Jan Żaczek 5.5 3 3 0 4 0 0 0 1 2 4 4 3 2 4 1 0 3 60 20 2 0 0
Magda Falkowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 1 0 0 0 0 1 0 0 2 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony