Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

NBP
0
3
VS
(13:20, 14:20, 13:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
16/61 ATAK 26/54
2 BLOK 4
2/42 SERWIS 4/38
20 BŁ. PRZECIWNIKA 26
40 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

52.17

SERWIS%

11.11
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Kamil Ignatowski

NBP


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

42.86

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

44.44

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

Ela Dzioba

NBP


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Brzeziński 7 3 7 2 5 0 1 0 0 0 0 8 1 1 3 3 1 3 36 9 1 0 0
Kamil Ignatowski 6.5 3 3 4 5 2 2 1 1 2 1 3 1 3 4 3 3 0 54 23 1 0 0
Jakub Mućk 3.5 3 3 1 6 2 3 0 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Patryk Woźny 3 3 3 2 4 1 1 0 0 0 2 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Michał Bieniak 0 3 0 0 4 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Piotr Jodkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 4 9 1 1 50 32 2 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 3 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Winiewski 14 3 12 2 7 0 2 1 0 1 2 4 2 0 1 3 3 0 14 0 0 0 0
Paweł Boratowski 12 3 9 1 3 0 1 2 0 1 1 5 1 0 1 1 0 0 50 0 2 0 0
Maciej Tworek 4 3 3 2 4 0 2 1 0 0 1 5 5 2 3 2 0 2 56 22 2 2 0
Kuba Korpak 4 3 2 0 3 1 0 0 0 2 1 7 0 4 2 2 1 0 67 44 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony