Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(20:17, 18:20, 20:10, 12:20, 15:11)
WARSFOLL
Raport meczowy
37/63 ATAK 22/46
6.5 BLOK 1
0/48 SERWIS 1/32
41.5 BŁ. PRZECIWNIKA 54
85 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 12 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

63.16

SERWIS%

0
ATAK

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 12

ATAK%

75
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 1/20 SR 5
SERWIS/SR 0.2

TR%

5

WYD%

0

SKUT%

5
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

100

PERF%

41.67

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 14.5 4 12 0 4 1 2 2 1 0 0 9 1 5 7 0 0 0 100 42 0 0 0
Krzysztof Winiewski 9 4 9 0 2 0 1 0 0 0 2 11 1 4 2 0 2 1 67 44 2 0 0
Paweł Boratowski 8.5 4 8 0 1 2 3 0 1 0 0 11 1 1 5 2 0 0 75 13 2 0 0
Kuba Korpak 6.5 4 5 0 1 2 0 1 1 0 0 5 0 2 3 0 0 1 83 33 3 0 0
Jarek Bączek 5 4 3 0 4 1 2 1 2 0 0 6 1 11 5 5 0 0 76 52 3 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 10.5 5 10 0 2 3 5 0 1 0 0 7 2 14 9 3 1 0 85 52 0 0 0
Adam Pempiak 9.5 5 8 0 4 2 2 0 1 1 0 18 1 9 9 0 0 0 100 50 6 0 0
Rafał Winiewski 4 2 4 0 1 2 3 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony