Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
1
3
VS
(21:19, 16:20, 20:21, 14:20)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
31/75 ATAK 10/21
2 BLOK 0
1/59 SERWIS 2/28
37 BŁ. PRZECIWNIKA 68
71 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Pitek

DEVSTOCK


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 16 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

55.17

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Pitek

DEVSTOCK


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 29

ATAK%

55.17
SERWIS

Piotr Borychowski

DEVSTOCK


SERWIS 1/12 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

16.67

WYD%

-8.33

SKUT%

8.33
BLOK

Marcin Pitek

DEVSTOCK


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

71.43

PERF%

21.43

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Piotr Borychowski

DEVSTOCK


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Pitek 18 4 16 4 6 2 1 2 0 0 1 9 0 3 4 6 2 0 47 20 3 2 0
Bartosz Łoza 11 4 11 7 10 0 2 0 0 0 0 9 3 4 8 10 0 0 55 18 3 2 0
Piotr Borychowski 5 4 4 1 6 1 3 0 0 1 1 8 2 1 1 3 0 1 33 17 4 1 0
Monika Kaczorowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 0 2 4 5 0 1 50 17 2 0 0
Paulina Snopkiewicz 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 9 0 3 1 6 0 2 33 25 4 3 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 11 4 10 2 7 0 2 0 0 1 0 12 0 3 7 4 0 0 71 21 1 3 0
Edyta Stromidło 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 13 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony