Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:18, 20:14, 20:17)
NBP
Raport meczowy
2/4 ATAK 26/56
2 BLOK 2
1/12 SERWIS 6/51
55 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Orłowski

NBP


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

10
ATAK

Michał Zawadzki

NBP


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Jakub Mućk

NBP


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Marek Zaręba

BESTCAN


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Jodkiewicz

NBP


∑P 27 SR 3
∑P/SR 9

DOKŁ%

66.67

PERF%

14.81

WYD%

44.44

SKUT%

66.67
OBRONA

Ela Dzioba

NBP


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 5 3 2 1 0 0 1 1 2 1 3 8 0 0 2 0 1 0 67 0 3 0 0
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mariusz Orłowski 12 3 11 2 5 2 2 0 0 1 0 6 3 1 4 1 3 1 50 10 0 0 0
Michał Zawadzki 7 3 5 2 0 1 0 1 0 1 0 5 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Brzeziński 5 3 3 1 3 1 1 1 0 1 0 4 1 0 2 2 0 1 40 0 2 0 0
Jakub Mućk 5 3 3 1 2 0 0 0 0 2 0 3 2 0 1 0 1 0 50 0 0 0 0
Patryk Woźny 4 3 3 2 1 1 3 0 0 1 3 2 0 0 2 1 3 0 33 0 2 0 0
Michał Bieniak 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Jodkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 14 3 5 1 67 15 2 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 0 0 0 1 0 1 0 0 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony