Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
0
3
VS
(12:20, 10:20, 12:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
21/45 ATAK 19/32
1 BLOK 6
1/34 SERWIS 2/38
11 BŁ. PRZECIWNIKA 33
34 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Pitek

DEVSTOCK


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

64.71

SERWIS%

14.29
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Marcin Pitek

DEVSTOCK


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Pitek

DEVSTOCK


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Pitek 13 3 11 0 3 1 2 1 0 1 0 4 2 2 4 1 0 0 86 29 4 0 0
Damian Żygadło 8 3 8 0 3 3 3 0 0 0 0 3 2 3 10 2 0 1 81 19 2 0 0
Piotr Borychowski 1 3 1 0 4 3 1 0 0 0 0 3 4 1 2 0 2 0 60 20 2 0 0
Bartosz Łoza 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 3 2 1 8 3 0 0 75 8 2 0 0
Monika Kaczorowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 1 6 1 0 0 88 13 1 0 0
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 1 2 1 0 1 60 20 4 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 7.5 3 5 0 4 0 1 1 1 1 2 4 2 2 1 2 0 0 60 40 0 0 0
Paweł Boratowski 7.5 3 5 0 3 0 0 0 3 1 0 12 1 1 2 1 0 0 75 25 0 0 0
Jarek Bączek 6 3 4 0 2 0 0 1 2 0 0 5 0 1 4 0 0 0 100 20 3 0 0
Krzysztof Winiewski 6 3 5 0 2 1 0 0 2 0 0 9 1 0 1 1 0 1 33 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony