Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

JONES LANG LASALLE
1
3
VS
(21:19, 16:20, 13:20, 18:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
13/23 ATAK 43/74
2 BLOK 6
3/36 SERWIS 3/54
50 BŁ. PRZECIWNIKA 27
68 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

77.78

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 18

ATAK%

77.78
SERWIS

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


SERWIS 2/16 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

12.5

WYD%

6.25

SKUT%

12.5
BLOK

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

93.33

PERF%

53.33

WYD%

93.33

SKUT%

93.33
OBRONA

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 10 4 7 0 2 1 3 0 2 2 0 13 1 0 3 2 0 1 50 0 2 0 0
Tomasz Tylenda 7 4 6 0 2 1 1 0 2 0 0 6 1 0 6 2 2 0 60 0 2 0 0
Edyta Stromidło 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 9 3 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Winiewski 16.5 4 13 0 9 1 0 2 1 1 0 5 3 8 6 1 0 0 93 53 6 0 0
Paweł Boratowski 15 3 14 0 3 1 0 1 0 0 0 12 1 5 5 3 0 2 67 33 2 0 0
Maciej Tworek 10.5 4 8 0 3 2 2 1 1 1 0 10 1 3 0 1 0 0 75 75 0 0 0
Kuba Korpak 7 3 5 0 2 0 1 1 0 1 2 11 0 0 2 1 0 0 67 0 3 0 0
Jarek Bączek 3 3 3 0 1 2 4 0 0 0 0 5 1 7 4 2 0 3 69 44 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony