Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

NBP
0
3
VS
(14:20, 15:20, 7:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
14/39 ATAK 26/41
0 BLOK 2.5
2/38 SERWIS 4/41
20 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
36 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 6 SR 2 PKT/SR 3
ATAK 4 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

57.14

SERWIS%

16.67
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/7 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

57.14

WYD%

28.57

SKUT%

28.57
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 7 SR 2
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

100

PERF%

85.71

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Brzeziński 5 3 4 2 3 0 2 0 0 1 1 7 0 5 4 0 3 0 75 42 0 0 0
Patryk Woźny 4 3 4 0 1 0 2 0 0 0 0 6 1 5 6 1 3 0 73 33 0 0 0
Jakub Mućk 3 3 3 0 1 1 1 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 2 0 0 2 0 0
Michał Bieniak 2 3 1 0 3 0 1 0 0 1 0 6 2 0 2 0 0 1 67 0 1 1 0
Piotr Jodkiewicz 2 3 2 0 4 2 2 0 0 0 1 1 1 7 4 1 0 1 85 54 0 1 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 2 0 1 1 1 40 40 1 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Boratowski 7.5 3 6 0 1 0 1 1 1 0 0 4 3 3 3 1 0 1 75 38 3 0 0
Kuba Korpak 7.5 3 7 0 2 0 2 0 1 0 1 8 2 4 0 1 1 1 57 57 0 0 0
Jarek Bączek 6 2 4 1 0 0 2 0 0 2 2 8 0 6 1 0 0 0 100 86 2 0 0
Maciej Tworek 6 2 4 1 1 0 1 0 0 2 2 3 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Krzysztof Winiewski 5.5 2 5 0 2 0 1 0 1 0 1 2 1 1 0 0 1 0 50 50 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony