Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
0
3
VS
(18:20, 12:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
21/54 ATAK 23/34
2 BLOK 0
4/45 SERWIS 0/23
18 BŁ. PRZECIWNIKA 37
45 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

83.33

SERWIS%

0
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 12

ATAK%

83.33
SERWIS

Bartosz Łoza

DEVSTOCK


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Bartosz Łoza

DEVSTOCK


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

100

PERF%

60

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Romanowski 10 3 9 0 2 1 0 0 0 1 0 5 2 1 2 0 1 0 75 25 2 0 0
Bartosz Łoza 6 3 3 0 0 0 1 1 0 2 0 7 0 1 1 1 0 0 67 33 2 0 0
Damian Żygadło 6 3 5 0 9 0 5 1 0 0 0 2 0 3 2 1 0 3 56 33 1 0 0
Anton Berestowsky 5 3 4 0 8 0 2 0 0 1 2 9 1 2 4 4 0 0 60 20 3 0 0
Piotr Borychowski 0 3 0 0 3 0 2 0 0 0 0 5 0 3 8 4 0 0 73 20 2 0 0
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 4 1 1 0 1 71 57 5 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adam Pempiak 10 3 10 0 0 1 1 0 0 0 0 2 2 6 4 0 0 0 100 60 6 0 0
Marcin Stempień 8 3 8 0 3 0 1 0 0 0 0 6 1 3 1 1 0 1 67 50 5 0 0
Rafał Winiewski 5 3 5 0 5 0 0 0 0 0 0 10 2 0 0 2 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony