Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEVSTOCK
2
3
VS
(21:20, 16:20, 20:12, 13:20, 12:15)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
46/91 ATAK 7/17
2 BLOK 1
3/79 SERWIS 0/31
31 BŁ. PRZECIWNIKA 79
82 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 20 SR 5 PKT/SR 4
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

58.06

SERWIS%

4.76
ATAK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


ATAK 18 SR 5
ATAK/SR 3.6 ∑A 31

ATAK%

58.06
SERWIS

Anton Berestowsky

DEVSTOCK


SERWIS 2/10 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

20

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


BLOK 1 B1 0
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.2
PRZYJĘCIE

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


∑P 9 SR 5
∑P/SR 1.8

DOKŁ%

88.89

PERF%

22.22

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 7
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Sebastian Szczęsny 20 5 18 0 6 2 5 1 0 1 3 12 5 2 6 1 0 0 89 22 7 0 0
Anton Berestowsky 18 5 15 0 7 3 2 1 0 2 0 7 1 4 15 1 2 1 83 17 5 0 0
Sebastian Gambrych 7 5 7 0 5 1 2 0 0 0 0 9 3 9 7 2 1 0 84 47 4 0 0
Piotr Borychowski 6 5 6 0 6 2 2 0 0 0 0 8 2 3 8 4 0 1 69 19 2 0 0
Paulina Snopkiewicz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 0 2 0 0 0 0 100 100 5 0 0
Michał Dziadura 0 5 0 0 0 0 2 0 0 0 0 8 2 1 1 1 0 1 50 25 1 0 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Tylenda 8 5 7 0 9 0 1 0 2 0 0 12 2 4 4 2 0 2 67 33 4 0 0
Edyta Stromidło 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 2 15 0 1 1 0 0 0 100 50 6 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony