Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(17:20, 21:19, 20:15, 20:17)
WARSFOLL
Raport meczowy
32/53 ATAK 32/51
4.5 BLOK 5
1/44 SERWIS 1/37
40.5 BŁ. PRZECIWNIKA 33
78 SUMA 71

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

61.54

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 1/10 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

10

WYD%

-20

SKUT%

10
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 4.5 B1 4
SR 4 B2 1
BLOK/SR 1.13
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

64.29

PERF%

28.57

WYD%

50

SKUT%

64.29
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 14.5 4 10 1 3 4 0 4 1 0 1 10 0 0 10 4 2 0 63 0 4 1 0
Paweł Boratowski 14 4 14 4 1 3 1 0 0 0 0 14 2 1 3 3 1 1 44 11 0 2 0
Jarek Bączek 9 4 8 2 2 0 0 0 0 1 0 13 3 2 3 2 1 2 50 20 1 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adam Pempiak 16 4 16 4 3 0 3 0 0 0 0 6 2 4 5 3 1 1 64 29 1 2 0
Marcin Stempień 12.5 4 9 0 2 2 0 3 1 0 1 8 3 2 6 8 1 0 47 12 3 0 0
Jan Żaczek 6.5 3 5 0 1 3 1 0 1 1 0 6 3 1 1 7 0 0 22 11 0 0 0
Rafał Winiewski 3 3 2 0 0 0 0 0 2 0 0 5 2 0 1 1 0 0 50 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony