Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEVSTOCK
2
3
VS
(20:18, 20:18, 13:20, 12:20, 12:15)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
48/86 ATAK 39/65
6 BLOK 7
12/77 SERWIS 12/60
11 BŁ. PRZECIWNIKA 33
77 SUMA 91

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 32 SR 5 PKT/SR 6.4
ATAK 22 BLOK 2 SERWIS 8

ATAK%

64.71

SERWIS%

34.78
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 18 SR 5
ATAK/SR 3.6 ∑A 25

ATAK%

72
SERWIS

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


SERWIS 8/23 SR 5
SERWIS/SR 1.6

TR%

39.13

WYD%

26.09

SKUT%

34.78
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 3.5 B1 2
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


∑P 18 SR 5
∑P/SR 3.6

DOKŁ%

88.89

PERF%

83.33

WYD%

77.78

SKUT%

88.89
OBRONA

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Sebastian Szczęsny 32 5 22 2 3 4 3 2 0 8 1 12 2 15 1 0 1 1 89 83 5 1 0
Anton Berestowsky 23.5 5 17 1 8 3 1 3 1 3 1 13 2 23 4 1 1 5 79 68 4 0 0
Piotr Borychowski 5 5 5 0 3 0 1 0 0 0 3 6 5 8 6 1 1 2 78 44 2 1 0
Maciek Moron 3.5 5 3 0 5 3 1 0 1 0 0 9 0 3 0 0 0 2 60 60 1 0 0
Michał Dziadura 2 5 1 0 0 0 0 0 0 1 1 7 3 2 1 0 2 3 38 25 1 1 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 26 5 18 1 5 1 0 2 2 5 2 10 1 17 0 0 1 4 77 77 4 2 0
Jarek Bączek 20.5 5 12 2 8 1 0 2 3 5 2 11 3 14 2 1 2 4 70 61 2 1 0
Piotr Boniecki 11.5 5 9 0 3 4 1 0 1 2 2 16 1 9 0 0 1 1 82 82 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony