Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o III miejsce

WARSFOLL
3
0
VS
(20:9, 20:14, 20:13)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
20/34 ATAK 1/5
0.5 BLOK 0.5
14/40 SERWIS 0/14
25.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34.5
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 13 SR 2 PKT/SR 6.5
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

61.54

SERWIS%

45.45
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 11

ATAK%

72.73
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 3/5 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

60

WYD%

40

SKUT%

60
BLOK

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

100

PERF%

36.36

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 13 2 8 0 2 1 2 0 0 5 0 3 3 3 3 2 0 0 75 38 4 0 0
Adam Pempiak 11 3 8 0 1 1 1 0 0 3 0 5 2 4 7 0 0 0 100 36 0 0 0
Jan Żaczek 5 3 2 0 2 1 0 0 0 3 0 1 1 0 2 0 0 0 100 0 2 0 0
Rafał Winiewski 3 2 1 0 1 0 0 0 0 2 0 4 2 1 1 0 0 1 67 33 2 0 0
Piotr Iwańczyk 2.5 3 1 0 0 0 2 0 1 1 0 4 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 1.5 3 1 0 3 1 0 0 1 0 0 7 1 1 1 5 1 9 12 6 0 0 0
Edyta Stromidło 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony