Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I miejsce

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:15, 12:20, 20:15, 20:16)
BESTCAN
Raport meczowy
26/49 ATAK 10/23
2 BLOK 1
2/46 SERWIS 4/22
42 BŁ. PRZECIWNIKA 51
72 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

53.85

SERWIS%

10
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 4
ATAK/SR 1.25 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Marek Zaręba

BESTCAN


SERWIS 3/10 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

30

WYD%

20

SKUT%

30
BLOK

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

37.5

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Winiewski 9 3 7 0 4 0 2 0 2 1 0 8 1 3 4 0 0 1 88 38 5 0 0
Maciej Tworek 8 4 8 0 3 2 2 0 0 0 0 10 4 3 2 1 0 1 71 43 5 0 0
Jarek Bączek 7 4 5 0 1 1 1 1 0 1 0 10 2 8 4 1 0 1 86 57 5 0 0
Paweł Boratowski 6 4 6 0 4 1 2 0 0 0 0 9 0 4 3 1 0 4 58 33 2 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 8.5 4 7 0 4 0 2 0 1 1 0 9 2 2 6 3 0 1 67 17 3 0 0
Marek Zaręba 6.5 4 3 0 7 0 0 0 1 3 0 6 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony