Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
2
VS
(12:20, 20:21, 20:17, 20:18, 15:9)
DEVSTOCK
Raport meczowy
40/102 ATAK 32/87
5 BLOK 8
6/87 SERWIS 4/85
36 BŁ. PRZECIWNIKA 41
87 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Stecz

WARSFOLL


PKT 19.5 SR 5 PKT/SR 3.9
ATAK 17 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

48.57

SERWIS%

10.53
ATAK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


ATAK 17 SR 5
ATAK/SR 3.4 ∑A 35

ATAK%

48.57
SERWIS

Marcin Stempień

WARSFOLL


SERWIS 2/15 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

26.67

WYD%

-13.33

SKUT%

13.33
BLOK

Marcin Pitek

DEVSTOCK


BLOK 4 B1 4
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Mateusz Gabriel

DEVSTOCK


∑P 5 SR 5
∑P/SR 1

DOKŁ%

60

PERF%

20

WYD%

20

SKUT%

60
OBRONA

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 12
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Stecz 19.5 5 17 2 12 0 4 0 1 2 3 6 8 0 4 6 1 0 36 0 3 1
Marcin Stempień 14 5 11 2 5 2 4 0 2 2 2 7 4 3 7 8 3 1 45 14 5 2
Jan Żaczek 8 5 7 6 8 2 3 0 0 1 4 8 5 2 6 11 2 1 36 9 2 0
Rafał Winiewski 6 5 3 1 2 3 2 2 2 0 2 4 3 0 0 0 1 0 0 0 6 1
Piotr Iwańczyk 2.5 5 2 0 2 0 2 0 1 0 0 9 3 0 0 5 3 1 0 0 2 1
Ela Dzioba 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 12 1 0 0 1 2 1 0 0 6 0
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Pitek 19 5 13 5 4 2 5 4 0 2 4 6 5 1 2 3 4 1 27 9 4 0
Mateusz Gabriel 10 5 6 2 5 1 1 3 0 1 1 10 0 1 2 0 2 0 60 20 4 0
Sebastian Szczęsny 8 5 6 1 5 0 4 1 0 1 2 8 4 3 5 5 1 1 53 20 5 3
Bartosz Łoza 4 5 4 0 6 1 2 0 0 0 3 6 5 0 3 5 4 2 21 0 2 0
Rafał Wójcik 3 5 3 2 5 1 1 0 0 0 1 12 1 0 3 3 1 2 33 0 7 0
Paulina Snopkiewicz 0 5 0 2 0 0 0 0 0 0 1 10 2 3 1 4 0 0 50 38 11 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)