Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
1
3
VS
(15:20, 18:20, 21:19, 19:21)
DEVSTOCK
Raport meczowy
26/65 ATAK 40/93
5 BLOK 5
2/64 SERWIS 5/79
40 BŁ. PRZECIWNIKA 30
73 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

68

SERWIS%

9.09
ATAK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 25

ATAK%

68
SERWIS

Marcin Pitek

DEVSTOCK


SERWIS 4/21 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

9.52

SKUT%

19.05
BLOK

Mateusz Gabriel

DEVSTOCK


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

10

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Anastazja Łatszewa

BESTCAN


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 9
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Denis Ilkiewicz 14.5 4 13 0 7 0 2 1 1 0 2 8 4 1 1 8 0 3 15 8 2 0
Jakub Trzciński 12.5 4 11 8 6 2 4 1 1 0 1 7 1 1 6 5 0 1 54 8 4 0
Krzysztof Panek 4 4 1 0 5 1 2 1 2 1 2 8 2 0 3 2 0 0 60 0 2 0
Marek Zaręba 1 4 1 0 1 0 1 0 0 0 0 11 0 0 3 3 2 0 38 0 4 0
Anastazja Łatszewa 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 14 1 1 3 8 4 0 25 6 7 2
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 18 4 17 3 3 0 2 0 0 1 0 6 4 1 7 2 0 0 80 10 4 1
Mateusz Gabriel 11.5 4 9 2 6 1 3 2 1 0 0 11 0 1 8 5 3 0 53 6 6 0
Marcin Pitek 9.5 4 5 4 4 3 2 0 1 4 3 12 2 1 3 5 1 0 40 10 1 1
Damian Zygadło 6 4 4 1 6 1 0 1 2 0 0 6 3 0 2 3 1 1 29 0 1 0
Rafał Wójcik 5 4 5 0 8 0 4 0 0 0 4 10 0 0 2 2 2 0 33 0 5 2
Paulina Snopkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 1 0 6 4 0 1 55 0 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)