Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
1
VS
(21:20, 17:20, 20:13, 20:13)
AICON X-RAY
Raport meczowy
37/87 ATAK 21/77
6 BLOK 2
5/76 SERWIS 4/66
30 BŁ. PRZECIWNIKA 39
78 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

58.33

SERWIS%

10
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 24

ATAK%

58.33
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 2/14 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

14.29

WYD%

-7.14

SKUT%

14.29
BLOK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


BLOK 2 B1 0
SR 4 B2 4
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

50

PERF%

10

WYD%

40

SKUT%

50
OBRONA

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 11
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 16 4 14 3 5 0 2 1 0 1 1 8 0 2 3 7 1 0 38 15 6 0
Marcin Stempień 11.5 4 9 0 9 0 7 1 1 1 0 6 4 1 8 7 3 0 47 5 7 0
Jan Żaczek 9 4 8 2 5 0 3 0 2 0 4 8 3 3 6 8 1 1 47 16 6 0
Rafał Winiewski 5.5 4 4 1 5 2 1 0 1 1 0 5 4 0 0 0 1 0 0 0 3 0
Piotr Iwańczyk 5 4 2 1 1 0 3 0 4 1 1 9 4 0 0 0 1 2 0 0 4 0
Ela Dzioba 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 13 1 0 0 0 1 1 0 0 2 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 9 4 5 2 8 5 3 2 0 2 0 9 3 2 2 9 1 1 27 13 4 1
Agnieszka Dzikoń 8 4 8 0 10 0 4 0 0 0 1 15 1 1 4 4 0 1 50 10 1 0
Zbigniew Martyński 7 4 7 3 11 1 6 0 0 0 0 8 2 1 3 3 3 1 36 9 2 0
Radosław Papierz 3 4 1 1 1 0 0 0 0 2 3 10 1 0 3 10 2 0 20 0 6 0
Gosia Gryziak 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 2 5 2 3 2 3 0 2 50 30 9 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)